תפיסת השירות

תפיסת השירות מבוססת על מענה מקצועי ומהיר לאתגרים השוטפים. צוות התמיכה פועל בשיתוף פעולה כבר למעלה מ-15 שנים ומספק בכך מעטפת יציבה, אמינה ומנוסה לכל היבטי השירות.


את העדות לסטנדרט השירות הגבוה, מספקים לקוחות החברה הנעזרים בשירותי התמיכה של PCS לאורך השנים, עימם נמנים: שטראוס-עלית, מפעלי ים המלח, אגן כימיקלים, אורמת, החברה המרכזית למשקאות, אגודת המים עמק חרוד, אלקטרה, עיריית תל אביב וחיפה ועוד.


כחברה אשר מעורבת במערכות הליבה של לקוחותיה, שירותי התמיכה שלנו זמינים מסביב לשעון, לאורך כל ימות השנה ובפריסה ארצית. הם כוללים תמיכה בשירותי תוכנת Citect וחומרה לבקרי CTI/TI, KINGFISHER, Schneider וכן לבקרים מיצרנים מובילים אחרים.